..både mindre og større prosjekter innenfor nevnte områder:
- Management for hire (ledelse, økonomi/regnskap, prosjekt)
- Kanskje du ikke trenger en ressurs på heltid, men noen dager i uken eller måneden ?
- Hjelp til gjennomføring av årsoppgjør (+ mnd/ kvartalsregnskaper), kommunikasjon med revisor
- ERP prosjekter/systemer
- Hjelp til valg av leverandør/applikasjon
- Hjelp ifm prosjekt gjennomføring
- Hjelp med bedre utnyttelse av eksisterende system/parameterstyring for optimal output
- Økonomisk rådgivning
- Prosess- og rutineforbedringer
- Økonomi/regnskaps funksjonen
- Hjelp til etablering av økonomi-/regnskaps funksjonen
- Hjelp til rekruttering/opplæring av økonomi-/regnskaps personale
- Styrearbeid
- Logistikkprosesser
- Fra leverandør til kunde
- Forbedringer av leveransekjeden
- «Helsesjekk» ift forbedringspotensiale innen økonomi og drift
- Hjelp til etablering av KPI’er og modeller for oppfølging av disse
- Hjelper kunden med metoder og verktøy
- Automatisering av rapportering (Excel), utvikling av modeller for budsjettering, likviditetsstyring, salgs- og resultatprognoser